responsive layout

3 λόγοι που πρέπει η ιστοσελίδα σας να έχει ανταποκρινόμενη σχεδίαση (responsive design)

Καθώς η χρήση των κινητών και των tablet αυξάνεται, αυξάνονται και οι φιλικές προς τα κινητά ιστοσελίδες δείτε εδώ στοιχεία σχετικά με την χρήση των smartphone

Η αγορά των κινητών έχει ξεπεράσει αυτή των σταθερών υπολογιστών καθώς και η χρήση του internet από τα κινητά μέχρι το τέλος του 2014 προβλέπεται να έχει ξεπεράσει αυτή των φορητών υπολογιστών.

 Οι λόγοι για το αν θα επιλέξουμε ένα ανταποκρινόμενο template (responsive template) ή  ένα ξεχωριστό template για κινητές συσκευές έχει πολύ συζητηθεί. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι και οι δύο επιλογές έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους.

Εάν λοιπόν το seo είναι παράγοντας (διαβάστε εδώ σχετικά με το seo), εδώ είναι τρείς λόγοι για τους οποίους η ανταποκρινόμενη σχεδίαση (responsive design) ιστοσελίδων είναι η καλύτερη επιλογή για την mobile seo strategy.

 

Συνιστάται από το Google

Με σχεδόν 70%  μερίδιο στην αγορά αναζήτησης, όταν η Google μιλάει οι υπόλοιποι ακούμε.  Η Google λοιπόν αναφέρει ότι η ανταποκρινόμενη σχεδίαση συνιστάται από την ίδια καθώς θεωρείται η βέλτιστη πρακτική.

Αυτό συμβαίνει διότι στην περίπτωση του responsive template η πρόσβαση στη σελίδα για κινητά γίνεται από το ίδιο Url και έτσι είναι ποιο εύκολο για την google να ανιχνεύσει, ευρετηριάσει και να οργανώσει τη σελίδα σας. 

Σε αντίθεση, μία σελίδα που χρησιμοποιεί ξεχωριστό template για τις κινητές συσκευές, χρειάζεται διαφορετικό url (συνήθως δημιουργούμε ένα sub domain) και διαφορετική δομή HTML από το αρχικό μας template, απαιτώντας από την google να ανιχνεύσει και να ευρετηριάσει πολλαπλές εκδόσεις τις ίδιας σελίδας.

Πάρτε για παράδειγμα τον χρήστη ενός κινητού όπου κοινοποιεί μία σελίδα στο Facebook. Οι χρήστες υπολογιστών όπου θα πατήσουν στην κοινοποίηση για να δουν την σελίδα θα επισκεφτούν μία σελίδα για κινητά εκτός εάν η σελίδα χρησιμοποιεί ανταποκρινόμενο σχεδιασμό.

Αυτό λοιπόν δημιουργεί μία χαμηλή εμπειρία περιήγησης του χρήστη και λόγω της μεγάλης έμφασης όπου δίνει τώρα η google στην εμπειρία περιήγησης  των χρηστών σαν βαθμό αξιολόγησης της σελίδας, είναι απαραίτητο να τον λάβουμε υπόψη μας.

Μία σελίδα, πολλές συσκευές.

 

2. Μία σελίδα, πολλές συσκευές

Ένας ακόμα σημαντικός λόγος που θα πρέπει να επιλέξετε το ανταποκρινόμενο σχεδιασμό  είναι ότι μπορεί να προσφέρει σωστή εμπειρία περιήγησης σε διαφορετικά μεγέθη οθονών και διαφορετικές συσκευές.

Δεδομένου ότι είναι αδύνατο να προβλέψει κανείς όλες τις συσκευές και τα μεγέθη οθόνης όπου θα χρησιμοποιήσει κάποιος για να επισκεφτεί την σελίδα σας.

Πάρτε για παράδειγμα έναν χρήστη ο οποίος αναζητεί για κάποιο προϊόν στη σελίδα σας από το κινητό του, ενώ βρίσκεται εκτός του χώρου εργασίας του ή του σπιτιού του, αποφασίζει να συνεχίσει αργότερα την αναζήτηση του στη σελίδα σας από τον υπολογιστή που έχει στο σπίτι του ή το γραφείο του. Εάν η σελίδα σας έχει ανταποκρινόμενη σχεδίαση ο χρήστης θα μπορέσει να εγκλιματιστεί γρήγορα για να συνεχίσει μιας και το περιβάλλον της σελίδας είναι το ίδιο. Από την άλλη εάν η σελίδα σας χρησιμοποιούσε μία ξεχωριστή σελίδα για πρόσβαση από τα κινητά ο χρήστης ενδεχομένως να απογοητευτεί μιας και η σελίδα που θα επισκεφτεί από κάποιο φορητό ή σταθερό υπολογιστή να είναι εντελώς διαφορετική και θα πρέπει να αναζητήσει από την αρχή το προϊον  που τον ενδιαφέρει. 

 

3. Ευκολότερη επεξεργασία

Εάν έχετε μία ξεχωριστή σελίδα για πρόσβαση από κινητά, τότε θα πρέπει να έχετε και ξεχωριστό κώδικα για τη σελίδα αυτή. Ενώ στον ανταποκρινόμενο σχεδιασμό η σελίδα έχει κοινό κώδικα .

 

Συμπέρασμα

Ο ανταποκρινόμενος σχεδιασμός συνιστάται από την Google , επιτρέπει στους χρήστες να έχουν καλύτερη εμπειρία περιήγησης από διαφορετικές συσκευές και είναι ευκολότερες να τροποποιηθούν για την καμπάνια σας.

Για αυτούς τους λόγους είναι καλύτερο λοιπόν να επιλέξετε ανταποκρινόμενο σχεδιασμό για την δική σας σελίδα.

 

Searchenginewath.com 


Μοιράσου το άρθρο: