μετατρέψτε τους επισκέπτες της σελίδας σας σε πελάτες

5 tips για να μετατρέψετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδα σας σε πελάτες.

Μία όμορφη ιστοσελίδα απλά δεν φτάνει. Εάν έχετε επισκεψιμότητα αλλά δεν έχετε conversions (μετατροπές), τότε κάτι δεν πάει σωστά. Τα καλά νέα είναι πώς με μικρές αλλαγές ο ιστότοπος σας μπορεί να αποδώσει σε κέρδος και γρήγορα.

5 tips για να μετατρέψετε περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες.

 

Κρατήστε την ιστοσελίδα σας απλή.

Εάν έχετε πολλά στριμωγμένα στοιχεία στη σελίδα σας γραφιστικά και κείμενα με την ιδέα ότι η ενημέρωση είναι ένα κίνητρο επίσκεψης. Το πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες να φεύγουν αμέσως από την ιστοσελίδα σας παρά να προσπαθήσουν να βρουν την πληροφορία που ψάχνουν μέσα στην ακαταστασία. Φροντίστε η σελίδα σας να είναι καθαρή και συγκεντρωμένη. Δώστε έμφαση σε αυτά που χρειάζεται να ξέρουν οι επισκέπτες σας με απλό τρόπο.

 

Φτιάξτε τα κείμενα σας

Ίσως να έχετε το καλύτερο προϊόν της αγοράς! Αν όμως κανένας δεν γνωρίζει την εταιρία σας τότε δεν πρόκειται κανείς να προσέξει τα προϊόντα που πουλάτε. Τα σωστά κείμενα φέρνουν επισκέπτες. Μία λοιπόν καλογραμμένη περιγραφή του προϊόντος σας, προσαρμοσμένη στο κοινό που απευθύνεστε,  θα μετατρέψει περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες από ότι μία σελίδα γεμάτη στατιστικά του προϊόντος.

 Επίσης η δημοσίευση άρθρων στον ιστότοπο σας, με θέματα που δένουν με τα προϊόντα σας και την επιχείρηση σας ,  θα προσελκύσει νέους αναγνώστες (οι οποίοι θα επανέρχονται από μόνοι τους για να διαβάσουν τα νέα άρθρα) και θα ενισχύσει την Online παρουσία σας.

Το στοχευμένο περιεχόμενο, η αύξηση εμπιστοσύνης των πελατών και η αύξηση της αναγνωρισιμότητας, σημαίνει περισσότερες μετατροπές.

 

Προσθέστε ελκυστικά γραφιστικά! 

Μία κινούμενη φωτογραφία με ένα ανθρωπάκι που χοροπηδάει απλά δεν είναι ελκυστικό!  Προσθέστε καθαρές στοιχεία που εστιάζουν στα προϊόντα σας και το εμπορικό σας σήμα, φωτογραφίες ή video που συνδέουν τους αναγνώστες σας σε προσωπικό επίπεδο.

Στοιχεία όπως parallax scrolling για την βελτίωση της περιήγησης των επισκεπτών. Όσο ποιο πολύ απολαμβάνει ο χρήστης την περιήγηση στην ιστοσελίδα σας τόσο πιο εύκολο θα είναι να μετατραπεί σε πελάτης.  

 

Καθαρά call to action

Πολλές επιχειρήσεις θάβουν τα «κουμπιά για δράση» κάτω από γραφιστικά που αποσπούν την προσοχή ή παραπλανητικές πληροφορίες. Το Call to action θα πρέπει να είναι σε ευκρινές σημείο και να τονίζεται με κάποιο τρόπο. Οδηγήστε τους επισκέπτες σας στην επιθυμητή δράση και θα έχετε περισσότερες μετατροπές. 

 

A/B ΤΕΣΤ

Δεν είστε σίγουροι για την απόδοση κάποιου στοιχείου στη σελίδα σας; Δοκιμάστε το! Μία δοκιμή Α/Β σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε κάθε πτυχή της ιστοσελίδα σας. Από το χρώμα μέχρι τα κείμενα, έτσι θα έχετε καλύτερη εικόνα για τη συμπεριφορά των επισκεπτών σας και να καταλάβετε με πιο τρόπο θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα.   


Μοιράσου το άρθρο: