organika apotelesmata

Το 53% των κλικ που γίνονται στα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων αφορούν το αποτέλεσμα της πρώτης θέσης

Πόσο σημαντικό είναι να βρίσκεσαι στην κορυφή των αναζητήσεων; Η διαφορά μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης θέσης μπορεί να είναι μεγάλη, σύμφωνα με μία έρευνα του complete.com αναλύοντας λοιπόν δεκάδες εκατομμύρια αποτελέσματα αναζητήσεων από το τελευταίο τρίμηνο του 2011 αναδεικνύει μερικά ενδιαφέρουσα στοιχεία για τους καταχωρούμενους. Όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα, το 85% του συνόλου των καταχωρήσεων που εμφανίζονται είναι οργανικά ενώ το 15% είναι πληρωμένες καταχωρήσεις αναζήτησης.

Συνολικά το 55% των σελίδων με τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης έχει διαφημίσεις.

Όταν πρόκειται κάποιος να κάνει κλίκ στις οργανικές καταχωρήσεις, το 53% των κλικ που γίνονται στα οργανικά αποτελέσματα αφορούν το λινκ της πρώτης θέσης, ενώ το δεύτερο βλέπει το 15% των ενεργειών, το τρίτη το 9%, το τέταρτο 6% και το πέμπτο 4%.

 

paid search results

Η έρευνα σχετικά με της πληρωμένες καταχωρήσεις (google AdWords) δείχνει ότι το 61% των πληρωμένων διαφημίσεων εμφανίζονται στην δεξιά στήλη.

Ωστόσο, οι συγκεκριμένες διαφημίσεις λαμβάνουν το 13% των κλίκ. Από αυτές η κορυφαία στη λίστα (δεξιά) παίρνει το 4% του συνόλου των κλίκ ενώ η δεύτερη μόνο το 3%.

Για να δείτε την διαφορά, η τρίτη εγγραφή στη λίστα των διαφημιζόμενων που βρίσκονται στην κορυφή πάνω από της οργανικές αναζητήσεις λαμβάνει τα τριπλάσια κλικ, 9%.

Το πρώτο στη λίστα του Google AdWords παίρνει το 59% του συνόλου των κλίκ. Είναι σαφές λοιπόν ότι η κορυφή των αποτελεσμάτων (οργανικών και πληρωμένων ) είναι η θέση που όλοι θέλουν να βρίσκονται.

Μερικά άλλα ενδιαφέρουσα στοιχεία που ξεχωρίζουν στην έκθεση:

  • Το 24% των διαφημίσεων στις σελίδες των αναζητήσεων που βρίσκονται στην κορυφή, λαμβάνουν το 85% των κλικ.
  • 15% των διαφημίσεων εμφανίζονται στο κάτω μέρος της σελίδας αναζητήσεων, και δέχονται μόνο το 2% των κλικ.  

Μετάφραση απο:searchenginewatch.com


Μοιράσου το άρθρο: