Προώθηση Ιστοσελίδας SEO

To 53% των κλικ που γίνονται στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αφορούν το αποτέλεσμα της πρώτης θέσης
Responsive Layout

Τί είναι το Search Engine Optimization

Είναι η διαδικασία κάποιων ενεργειών που γίνονται με στόχο την προώθηση και εμφάνιση μίας ιστοσελίδας σε υψηλές θέσεις στα κύρια αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Retina Graphics

Καλύτερη Θέση, Καλύτερα Αποτελέσματα

Η Υψηλή θέση της σελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, θα φέρει περισσότερους επισκέπτες χωρίς κανένα κόστος και Θα επιστρέψει την αρχική σας επένδυση.

Responsive Layout

Στρατηγική

Τα αποτελέσματα μίας επιτυχημένης καμπάνιας SEO είναι ορατά μετά απο 4 μήνες περίπου και εξαρτάται απο πολλούς παραμέτρους όπως ο ανταγωνισμός τα εισερχόμενα link, το υλικό της σελίδας σας κ.α.

Retina Graphics

Δωρεάν Έλεγχος της σελίδα σας

Επικοινωνήστε μαζί μας για μία δωρεάν ανάλυση της Σελίδας σας. Θα ελέγξουμε πόσο σωστά είναι στημένη ώστε να έχει την υψηλότερη δυνατή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Εσείς; Εμφανίζεστε στην πρώτη σελίδα των αναζητήσεων!

Επικοινωνήστε μαζί μας για έναν δωρεάν έλεγχο.

Τί είναι τελικά το SEO

Ορισμένοι απο τους βασικους παράγωντες που μπορούν να καθορίσουν τη θέση μίας σελίδας στις οργανικές αναζητήσεις.

Search Engine Optimisation (Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης) ή SEO είναι η διαδικασία κάποιων ενεργειών που γίνονται με στόχο την προώθηση και εμφάνιση μίας ιστοσελίδας σε υψηλές θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όπως το google.

Σελίδες που εμφανίζονται σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των αναζητήσεων θα λάβουν περισσότερα κλικ και ενδεχομένως περισσότερους πελάτες.

Ο στόχος σας θα πρέπει να είναι η πρώτη σελίδα του google ή ακόμα και η πρώτη θέση των αποτελεσμάτων αλλά αν αυτό είναι εφικτό εξαρτάται από τον ανταγωνισμό σας.

Εάν είστε πχ στο χώρο του τουρισμού ή της τεχνολογίας ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός και είναι πολύ δύσκολο να ανεβείτε ψηλά στα αποτελέσματα.

Εάν πάλι εκπροσωπείτε κάποιο κλάδο ο οποίος δεν έχει τόσο πολύ ανταγωνισμό ή απευθύνεστε σε συγκεκριμένη περιοχές έχετε πολλές ελπίδες να αποκτήσετε μία θέση στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ένα από τα βασικά εργαλεία αναζήτησης περιεχομένου που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google και το Bing είναι τα spiders (αράχνες) ή Web crawler.

Το spider είναι ένα προγραμματάκι που ανά κάποια χρονικά διαστήματα διαβάζει τη σελίδα σας και προσπαθεί να προσδιορίσει βασικές λέξεις κλειδιά και φράσεις.

Αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για να βρεθεί η συνάφεια της σελίδας σας με τις λέξεις που αναζητεί κάποιος χρήστης στη μηχανή αναζήτησης.

Με αυτό κατά  νου, θα πρέπει να εξετάσετε τις συνήθειες αναζήτησης των πελατών που σας ενδιαφέρει και να διασφαλίσετε ότι οι λέξεις που αναζητεί υπάρχουν μέσα στη σελίδα σας. Πχ εάν παρέχετε υπηρεσίες φυσιοθεραπείες, στο κείμενο της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να έχετε συμπεριλάβει λέξεις που χρήστες πιθανώς αναζητούν όπως: «μασάζ» ή «πόνος χαμηλά στη μέση». Να θυμάστε ότι τυχόν κείμενα που εμφανίζονται μέσα σε φωτογραφία δεν αναγνωρίζονται από τα spiders, γι’ αυτό για κάθε φωτογραφία που χρησιμοποιούμε μέσα στη σελίδα μας, δηλώνουμε ένα εναλλακτικό (alt) τίτλο.

Ένα δωρεάν εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει με να βρείτε λέξεις κλειδιά είναι το Google AdWords keyword Tool. Τo εργαλείο αυτό έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει υποψήφιους διαφημιζόμενους να εντοπίζουν τις πιο σχετικές λέξεις κλειδιά για την αγορά που αντιπροσωπεύουν, αλλά είναι επίσης πολύ χρήσιμο και στην περίπτωση που θέλετε να γράψετε κείμενα για τη σελίδα σας.

Αφού βρείτε λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, σιγουρευτείτε ότι εμφανίζονται μέσα σε κάποιο κείμενο, καθώς και στα Metadata τις σελίδα σας. Metadata είναι κρυφά κείμενα που διαβάζονται από τα spiders και παίρνουν πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο της σελίδας σας. Αν έχετε κάποιες γνώσεις html μπορείτε να το κάνετε μόνo σας αλλιώς θα πρέπει  να το αναθέσετε σε κάποιον επαγγελματία.

Το PageRank είναι ένας αριθμός με μεγαλύτερη τιμή το 10. Με αυτό βαθμολογείτε η σελίδα σας, βάση τα λινκ που έχει (εισερχόμενα και εξερχόμενα) και βοηθάει της μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψουν ποσό αξιόπιστη είναι.

Οπότε, εάν έχετε λινκ απο σελίδες με καλό PageRank αυτόματα θα ανέβει και το PageRank τις δικιά σας σελίδας.

Σε γενικές γραμμές δεν μπορείτε να ελέγξετε τα εισερχόμενα λινκ της σελίδας σας (και η google ) απαγορεύει τα παράνομα λινκ (link farms κτλ κτλ ). Αυτό που μπορείτε να κάνετε λοιπόν είναι να σιγουρευτείτε ότι η σελίδα σας έχει συνδέσμους από τα social media και ειδικά από το google Plus και αν μπορείτε να εγγραφείτε σε δωρεάν σε καταλόγους όπως το DMOZ ή επαγγελματικούς φορείς που σχετίζονται με την αγορά σας.

Οι εξερχόμενοι και οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι για την ιστοσελίδα σας είναι ζωτικής σημασίας, όπου κι αν αναφέρεται μια ιστοσελίδα ή μια πηγή, βεβαιωθείτε περιλαμβάνουν μια αναφορά και μία υπερ-σύνδεση. Όπως και για τις συνδέσεις που χρησιμοποιείτε μέσα στη σελίδα σας να είναι ευανάγνωστα γιατί έτσι θα αυξήσει το χρόνο παραμονής τον spiders στη σελίδα σας.  Μπορείτε εάν θέλετε να επανεξετάσετε το μενού σας ή να εισάγετε ένα υποσέλιδο γρήγορες συνδέσεις, οι οποίες θα διασφαλίζουν ότι κάθε σελίδα στον ιστότοπο σας έχει μία σύνδεση με όλες τις άλλες σελίδες . 

Για να δείτε το PageRank της σελίδα σας, μπορείτε να κατεβάσετε ένα app για τον περιηγήτή σας όπως το PageRank Status.

Ο χρόνος που τα spiders θα επιστρέφουν στην σελίδα σας για να την διαβάσουν, εξαρτάται από το πόσο συχνά προσθέτετε ή αλλάζετε υλικό και κείμενα στη σελίδα σας. Ίσως λοιπόν να σκεφτείτε έναν προγραμματισμό ώστε τουλάχιστον μία φορά το μήνα να ενημερώνετε τη σελίδα σας.

Διαφορετικά σκεφτείτε τη δημιουργία ενός blog μέσα στη σελίδα σας και βρείτε χρόνο για να γράφετε ή να αναρτίζετε θέματα που είναι σχετικά με το επάγγελμα σας ή τα προϊόντα σας.

Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται από την Google και την Microsfot προσδιορίζουν την σειρά των αποτελεσμάτων, τροποποιούνται καθημερινά  καθώς προσπαθούν να προσφέρουν όλο και πιο ακριβή αποτελέσματα αναζήτησης.

Ως αποτέλεσμα το seo είναι κάτι ζωντανό και θα πρέπει να ασχολείστε συνέχεια μαζί του για να μπορείτε να έχετε αποτελέσματα.