Mια ολοκληρωμένη λύση για την οργάνωση και την αποτελεσματική διαχείριση των ραντεβού, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Με προηγμένες λειτουργίες και ευέλικτες δυνατότητες, επιτρέπει τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της εμπειρίας των χρηστών.
Διαφορετικά ημερολόγια ανά χώρο ή πρόσωπο Δυνατότητα οργάνωσης πολλαπλών ημερολογίων που μπορούν να προσαρμοστούν για κάθε φυσικό χώρο ή υπεύθυνο πρόσωπο, εξασφαλίζοντας καλύτερο συντονισμό και διαχείριση των πόρων.
Ιστορικότητα αλλαγών Καταγραφή κάθε αλλαγής που πραγματοποιείται στα ραντεβού, διασφαλίζοντας πλήρη διαφάνεια και δυνατότητα αναδρομής στο ιστορικό.
Οθόνη γραμματείας. Ειδική οθόνη διαχείρισης για γραμματεία, η οποία επιτρέπει την εύκολη παρακολούθηση, προγραμματισμό και τροποποίηση των ραντεβού σε πραγματικό χρόνο.
Ρόλοι και Δικαιώματα. Η δυνατότητα δημιουργίας και διαχείρισης διαφορετικών χρηστών με προκαθορισμένα επίπεδα πρόσβασης διασφαλίζει ότι κάθε χρήστης βλέπει και επεξεργάζεται μόνο τις πληροφορίες που του αντιστοιχούν. Από διαχειριστές έως απλούς χρήστες, όλα είναι οργανωμένα και ασφαλή.
Ταυτοποίηση με ΑΦΜ Ασφαλής ταυτοποίηση των χρηστών μέσω του ΑΦΜ για αυξημένη ασφάλεια και εξατομίκευση των υπηρεσιών.
Διασύνδεση με iCal Εύκολη συγχρονισμός των ραντεβού με iCal, ώστε να έχετε πλήρη εικόνα του προγράμματος από όλες τις συσκευές σας.
Appointments
Η εφαρμογή είναι ιδανική για επιχειρήσεις που απαιτούν οργανωμένη και δομημένη διαχείριση των ραντεβού, με προσαρμόσιμες λειτουργίες που ταιριάζουν στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε περιβάλλοντος.
Cookie Consent
We use cookies to enhance your site experience. Choose your preferences below.